Frakt & Retur

Se även våra Användarvillkor

 

Frakten beräknas i varukorgen baserat på vikt och volym. Alla produkter sammanvägs och samfraktas till lägsta kostnad. Du ser fraktkostnaden om du går till kundvagnen.

Normalt tar det en till tre arbetsdagar för postgången. Det kan vara avvikelser när det är långhelg och Postens öppettider varierar.

Vid reklamation skickar vi en retursedel efter att du hört av dig och beskrivit problemet.

Vi hjälper gärna till med en returfraktsedel även vid ånger eller byte. Det är bara att kontakta oss och Swisha kostnaden så skickar vi returetikett. Då blir det lägsta möjliga kostnad för dig.

 

Om det är något problem med leveransen eller andra frågor hjälper kundtjänst dig. Alla frågor är välkomna. Vi är här för din skull.

Maila till helpdesk@adeve.se eller ring 0708420360.

 

Returadressen är:

Adeve

Fredåsgatan 9

43167 Mölndal